Ruilen en retourneren

Ruilen en retourneren

Retouren, wat te doen...

Als u een artikel wil terugsturen of een artikel wenst te ruilen, dan kunt u op deze pagina lezen hoe u dit kunt doen. Ook wanneer u een beschadigd- of een verkeerd geleverd artikel heeft ontvangen, dan kunt op deze pagina lezen hoe u deze artikelen terug kunt sturen.

Terugsturen binnen de bedenktermijn van 14 dagen

  • Stap 1: Controleer of uw artikel compleet is, onbeschadigd is en in absolute nieuwstaat verkeert: het product mag nog niet in elkaar gezet / gemonteerd zijn. 
  • Stap 2: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 3: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag in  Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 4: Je kan het artikel gratis retourneren! Plan samen met onze klantenservice een afspraak in, zodat we dit bij jou thuis kunnen ophalen.
  • Stap 5: Zorg ervoor dat je op de afgesproken datum thuis bent en het artikel klaar staat om opgehaald te worden door de bezorger.

Een verkeerd geleverd artikel terugsturen

Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, zoals bijvoorbeeld een artikel in een verkeerde kleur, dan kunt u dit uiteraard retourneren aan Maxy-shop.

  • Stap 1: Maak het artikel klaar om te versturen. Zorg voor een deugdelijke (en stevige) verpakking.
  • Stap 2: Houdt uw ordernummer of factuurnummer bij de hand en vul de retouraanvraag Deze gegevens hebben we nodig om uw zending snel te kunnen verwerken.
  • Stap 3: Je kan het artikel gratis retourneren! Plan samen met onze klantenservice een afspraak in, zodat we dit bij jou thuis kunnen ophalen.
  • Stap 4: Zorg ervoor dat je op de afgesproken datum thuis bent en het artikel klaar staat om opgehaald te worden door de bezorger.

Een beschadigd of incompleet artikel ontvangen?

Heel vervelend als je een artikel hebt ontvangen dat een beschadiging bevat (door transport of wellicht productie). We proberen dit altijd zo snel mogelijk op te lossen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

  • Stap 1: Open de doos en/of dozen en controleer de beschadigingen.
  • Stap 2: Hou het ordernummer of factuurnummer bij de hand. Deze gegevens hebben we nodig om je klacht zo snel mogelijk te kunnen verwerken.
  • Stap 3: Email ons enkele foto's van de schade zodat we samen met jou kunnen kijken naar een passende oplossing.
  • Stap 4: Wij lossen je klacht direct op! Wanneer je van maandag t/m zaterdag voor 17:00 uur een mail stuurt, heb je diezelfde dag nog een reactie met oplossing!

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn bestelling retourneer?

Wanneer we de retourzending hebben opgehaald bij u, controleren wij deze zo snel mogelijk op het moment dat deze terug is in ons magazijn. Wij proberen altijd binnen 14 dagen na ophaling het aankoopbedrag van het artikel terug te storten.

iDEAL PayPal MasterCard Visa Bank transfer Bancontact SOFORT Banking Klarna Pay Later Belfius KBC Giropay
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »